تابلو روان، روان مثل آب

تابلو روان، روان مثل آب

تابلو روان، روان مثل آب

یکی دیگر از انواع تابلو تبلیغاتی، تابلو روان است. این تابلو به دلیل استفاده از دیجیتال در ساخت خود، در دسته تابلو تبلیغاتی مدرن محسوب میشود. وقتی دیجیتال می گوییم در واقع منظورمان این است که پایه و اساس این تابلو را ماژول های الکتریکی می سازند. این ماژول ها و بحث های مرتبط با آن مربوط به مهندسی برق می باشد که در اینجا مجالی برای بحث آن نیست. و همین قدر کافی است که بگوییم این ماژول ها از LED ساخته شده اند.

در این تابلو LED ها به صورت برنامه ریزی شده پشت سر هم روشن و خاموش می شوند و به صورتی که انگار نوشتی در جریان باشد، متن یا شکل خود را نمایش میدهد. از این رو آن را تابلو روان نامیدند.

تابلو روان، روان مثل آب

مزایای تابلو روان

این نوع از تابلو تبلیغاتی بزرگ ترین مزیتی که دارد این است که دست طراح تابلو را باز می گذارد تا وی هر نوع طرحی که زیباست و دوست داشتنی است بی محدودیتی اعمال کند. زیرا این LED ها هستند که با روشن خاموش کردن خودشان این طرح را اجرا می کنند.

از طرفی مزیت دیگر این تابلو در این است که پلتفرم اصلی و متن تبلیغاتی یکی است. در واقع دو مرحله طراحی تابلو و اجرای تابلو تقریبا تبدیل به یک مرحله شده است.

مزیت دیگر این تابلو در قابلیت استفاده آن از رنگ های مختلف است که در این صورت جذابیتی چند برابر به آن می دهد و باعث می شود دید مردم را به خود جذب کند. در این رنگ ها به ترتیب قرمز، سبز، سفید، آبی بالاترین میزان محبوبیت و کاربری را دارند. استفاده از این که در تابلو کدام یک از رنگ ها را استفاده کرد همانطور که قبلا هم گفته شده، نیاز است که روانشناسی رنگ را بدانید تا به موقع و درست از آن استفاده کرد.

شاید به خواندن این صفحات علاقه داشته باشید:

تابلو چلنیوم ، تابلو سازی ، تابلو مغازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس