تابلو تیپ سراسری، یک تبلیغ با زبان دیگر

تابلو تیپ سراسری، یک تبلیغ با زبان دیگر

تابلو تیپ سراسری، یک تبلیغ با زبان دیگر

در سری انواع تابلوهای تبلیغاتی، یک سری از تابلوها هستند که معروف به تابلو تیپ سراسری هستند. این نوع از تابلوها همانطور که از اسمشان پیداست تابلوهایی هستند که به صورت کلی دارای یک ویژگی مشترک هستند. این نوع از تابلوها در بسیاری از اماکن و مکان ها مشاهده می شوند.

در کلام بهتر به علت درخواست مشتری برخی از انواع تابلو ها را در تمپلیت از پیش تعیین شده استفاده می کنند. در واقع این تابلوها ممکن از در همه نوع تابلو دیده شوند. مانند بیلبورد های تبلیغاتی، تابلوهای مغازه ها و .. اما رایج ترین این تابلوها در تابلوهای راهنما و اداری است. در زیر به توضیح بیشتر این تابلوها و موارد استفاده آن خواهیم پرداخت.

تابلو تیپ سراسری، یک تبلیغ با زبان دیگر

تابلو تیپ سراسری برای شهرستان یا تهران؟

در مقالات قبلی عرض کردیم که تهران و به طور کلی مرکز هر کشوری در بیشتر کسب و کار ها پرچمدار هستند و باعث ایجاد جریان می شوند. کسب و کار تابلو سازی نیز از این قضیه مستثنی نمی باشد.

حال بیایید داستان را از جنبه دیگر آن نگاه کنیم. در تهران به علت گستردگی درخواست ها و تنوع آن ها بسیار لازم است که انواع طراحی های مختلف داده شوند. و بجز موارد محدودی چون تابلو راهنما، در بقیه موارد مگر در صورت درخواست مشتری، از تمپلیت از پیش تعیین شده استفاده نمی شود. اما در شهرستان ها به علت محدود بودن تنوع و این که از تابلوهای ساخته شده در تهران وام می گیرند.

از این رو تابلو تیپ سراسری بیشتر در آنجاها نمود پیدا میکند. در زبان عامه سفارش دهنده تابلوی تبلیغاتی در شهرستان می گوید مانند فلان تابلو میخواهم. در این جاست که یک تابلو تبلیغاتی خوب می تواند به یک تابلو تیپ سراسری تبدیل شوند و باعث شود. این باعث می شود تابلوی مادر ناخود آگاه با زبانی دیگر تبلیغ شود.

شاید به خواندن این صفحات علاقه داشته باشید:

تابلو چلنیوم ، تابلو سازی ، تابلو مغازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس