تابلو اداری چه نوع تابلویی است؟

تابلو اداری چه نوع تابلویی است؟

همراهان عزیز تابلو سازی دیبادر این مقاله شما را با تابلو اداری آشنا می کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

تابلو اداری چه نوع تابلویی است؟

تابلو اداری مانند تابلو شرکت کمی از مفهوم اصلی تابلو تبلیغاتی جدا هستند. زیرا هدف تابلو تبلیغاتی صرفا تبلیغات و جذب مشتری بوده. اما در تابلو اداری با توجه به انواع این نوع تابلوها، هدف اطلاع رسانی و کمک به دسترسی راحت تر مراجعه کنندگان می باشد.

انواع تابلو اداری مانند تابلو شرکت، به دسته بندی های مختلفی تقسیم بندی میشوند. از جمله: تابلو اتاق ها – طبقات – اطلاع رسانی ها – تابلو سمت و …

همانطور که مشاهده می کنید این نوع دسته بندی کمتر هدف تبلیغات را دنبال می کند اما این نباید ما را از این قضیه منحرف کند که شاید در ظاهر این تابلوها تبلیغ نمی کنند اما می توانند در دید مراجعه کننده بسیار تاثیر گذار باشند. از این رو شبیه به لباسی برای شرکت و اداره می باشند که باعث شیکتر دیده شدن آن می شود.

این تابلوها معمولا در سایزهای کوچکتر نسبت به تابلوهای تبلیغاتی طراحی میشود. و یکی از مهمترین المان ها در طراحی این تابلوها رنگ بکار رفته در آن است.

تابلو اداری چه نوع تابلویی است؟

رنگ سازمانی در تابلو اداری

معمولا سازمان ها و شرکت ها برای خود و نماد خود یک رنگ سازمانی دارند. که دیدن آن رنگ توسط بیننده، ذهن را به سمت نام اداره یا سازمان می برد. به طور مثال رنگ سفید و قرمز برای سازمان های امدادی مناسب است. انتخاب این رنگ ها به فراخور موقعیت کاری و سلیقه مخاطبان بر میگردد. در این راه اصولا باید طراح، رنگ ها را بشناسد و بداند کدام رنگ چه احساسی را می رساند.

بداند رنگ ها در کنار هم چه معنایی را منتقل میکند. این طراحی باید معمولا شامل یک رنگ نباشد. و البته زیاد هم رنگارنگ نباشد. انتخاب رنگ و نحوه ترکیب آن ها و البته تعداد آن ها همه کاریست مهم برای ایجاد حس اعتماد در مراجعه کننده و دادن دید کلی راجع به کار سازمان یا اداره به مخاطب.

شاید به خواندن این صفحات علاقه داشته باشید:

تابلو چلنیوم، تابلو مغازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس